استاندار اردبیل با بیان این‌که روحانیت همواره در خط مقدم انقلاب اسلامی بوده، گفت: نیاز است طلاب نیز در راستای مطالبه‌گری و اصلاح نظام مدیریتی برای رفع مشکلات، تلاش کنند.

سیدحامد عاملی گفت: روحانیت در وقوع و استمرار انقلاب اسلامی ایران پیشرو بوده و در حال حاضر نیز این روند ادامه دارد.

استاندار اردبیل در همایش طلایه‌داران تبلیغ افزود: با توجه به تلاش دشمنان برای خدشه‌دار کردن اقدامات دولت و نظام، نیاز است طلاب نیز در راستای مطالبه‌گری و اصلاح نظام مدیریتی برای رفع مشکلات، تلاش کنند.

عاملی ادامه داد: حوزه اقتصاد به‌عنوان مهم‌ترین مسئله بوده و تلاش برای آماده کردن ساختار‌های مورد نیاز در امر تولید ضروری است که در همین راستا برای تأمین زیرساخت‌های مختلف اقدامات گسترده‌ای انجام گرفته و در حال اجرا است.

او بیان کرد: اجرای پروژه راه‌آهن اردبیل در حال حاضر با قوت ادامه دارد و تلاش می‌شود در نیمه اول سال آینده به بهره‌برداری برسد و پروژه بزرگراه شمال تا جنوب استان هم در حال اجرا است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: ۸۰ میلیارد تومان اعتبار به حوزه فرودگاهی استان اردبیل اختصاص یافته و بر اساس گزارش فرودگاه استان، تعداد لغو پرواز با توجه به تجهیزات خریداری‌شده از ۱۲۰ مورد در ۱۰ ماهه سال گذشته به ۱۷ مورد در مدت مشابه سال جاری کاهش یافته است.

عاملی گفت: پروژه آب‌رسانی به ۴۵۴ روستای استان اردبیل، آغاز اجرای خط دوم انتقال گاز به شمال استان، اجرای ۶ پست برق ۶۳ و ۲ پست برق ۲۳، برنامه‌ریزی برای افزایش یک‌میلیون تنی محصولات کشاورزی، آغاز احداث هتل ۵ ستاره از سال آینده و ۲ مجموعه شهرک گردشگری، از جمله اقدامات و هدف‌گذاری‌ها شده برای پیشرفت استان اردبیل است.

او افزود: در مدت ۱۷ ماهه گذشته ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های زیرساختی و عمرانی استان اردبیل تخصیص یافته و این در حالی است که در مدت ۴ سال پیش از آن ۲۵۰۰میلیارد تومان اعتبار به استان شده بود.

استاندار اردبیل با بیان اهمیت عرصه فرهنگ اظهار کرد: در حال حاضر در جنگ تمام‌عیار فرهنگی دشمن قرار داریم که باید با ورود به عرصه و استفاده از منطق، پاسخگوی شبهات نسل جدید باشیم و با تعیین اولویت‌ها، برنامه‌های فرهنگی اثربخشی ترسیم کرد تا در زندگی نوجوانان و جوانان اثرگذار شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.