واحد تولید ماده مهم و استراتژیک پارا آمینو فنل در شهرستان شازند استان مرکزی به بهره برداری رسید.

طبق برنامه اعلام شده تا ساعاتی دیگر با حضور دهقان فیروزآبادی معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور، واحد تولید ماده مهم و استراتژیک پارا آمینو فنل در شهرستان شازند استان مرکزی به بهره برداری  رسید.

دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک در این زمینه گفت: طرح خط تولید pap شرکت کیمیاگران امروز، پس از تکمیل و تست‌های موفقیت آمیز اولیه، به بهره برداری تجاری رسید.

علیمرادیان افزود: خط تولید واحد پارا آمینو فنل، اولین تولیدکننده این ماده مهم و استراتژیک با حضور دکتر دهقانی معاون علمی ریاست جمهوری، دکتر شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت مجلس و دکتر محمدی رئیس سازمان غذا و دارو افتتاح  شد.

او اضافه کرد: شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز با افتتاح واحد پارا آمینو فنل، به اولین تولید کننده این ماده مهم و استراتژیک در کشور تبدیل خواهد شد و قادر است تا نیاز خود و سایر تولید کنندگان ماده موثره استامینوفن در داخل کشور را تامین کند.

معاون غذا و دارو اراک بیان کرد: واحد پارا آمینو فنل این شرکت با اتکا به دانش فنی و مهندسی داخلی و بدون استفاده از مجوز‌های شرکت‌های خارجی در کمتر از ۳۰ ماه طراحی، ساخته و راه اندازی شده است و ظرفیت تولید سالانه ۴ هزار تن PAP را دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.