قائم مقام دبیر خانه شورای قرآن گفت: امروز و فردا ۱۸ و ۱۹ اسفند سال جاری دانش آموزان دختر و پسر در جشنواره بزرگ قرآنی در همدان به رقابت می‌پردازند.

جواد سعیدی قائم مقام دبیر خانه شورای قرآن با اشاره به برگزاری جشنواره بزرگ قرآنی کودک و نوجوان، افزود: این جشنواره همزمان در سراسر استان در مقاطع پیش دبستانی ابتدایی و متوسطه ویژه دختران و پسران در حال برگزاری است.

او افزود: مسابقه در رشته نقاشی و خوشنویسی ویژه دختران و پسران، با حضور ۹۰۰ شرکت کننده امروز پنج‌شنبه ۱۸ اسفندماه با اجرای برنامه شاد عمو صفا برگزار می‌شود.

قائم مقام دبیر خانه شورای قرآن تصریح کرد: بعدازظهر امروز پنجشنبه ساعت ۱۵ نیز پسران در کلیه مقاطع در رشته‌های حفظ، قرائت ترتیل، قرائت تحقیق به رقابت می‌پردازند و تعداد شرکت کنندگان این دور از مسابقات ۳۰۰ نفر است.

سعیدی تاکید کرد: روز جمعه ۱۹ اسفندماه رقابت ویژه بانوان در رشته‌های حفظ، حفظ آزاد، قرائت ترتیل و قرائت تحقیق در کلیه مقاطع برگزار می‌شود که در این مسابقه نیز ۵۷۵ شرکت کننده حضور دارند. جشنواره مزبور در رشته آیه‌های زندگی (مفاهیم)، صحیح خوانی، فضای مجازی و فعالیت‌های رسانه شامل موشن گرافیک، فیلم کوتاه و پادکست نیز هفته آینده برگزار خواهد شد.

او گفت: اختتامیه این جشنواره در استان در اواسط ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود که در آن از نفرات برتر جشنواره تجلیل خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.