آیین تجلیل از مددکاران برتر کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه، امروز (۱۷ اسفند) با حضور رییس کمیته امداد کشور، امام جمعه، استاندار و جمعی از مسئولین استان برگزار شد.

پیمان ترکمانه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه به گوشه‌ای از خدمات کمیته امداداستان در سال جاری اشاره کرد و گفت : یکی از مهمترین و ارزشمندترین خدمات کمیته امداد توانمندسازی و خودکفا شدن خانوار‌های مددجو است که در این زمینه امسال توقیفات خوبی حاصل شده است.

وی افزود: در سال جاری بیش از ۱۵۰۰ خانوار مددجو خودکفا شده و از خانواده کمیته امداد جدا شدند.

ترکمانه ایجاد اشتغال را هم از ماموریت‌های مهم کمیته امداد در استان عنوان کرد و افزود: در سال جاری بیش از ۱۳ هزار شغل درسطح استان ایجاد کرده‌ایم.

وی به آمار اهدای جهیزیه به نوعروسان مددجو در استان هم اشاره کرد و افزود: درسال جاری بیش از ۲۳۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش استان اهدا شده است.

وی از جذب بیش از ۳۴ هزار حامی ایتام هم در استان خبر داد و افزود: این حامیان حمایت از ۱۲ هزار فرزند یتیم و محسنین را برعهده دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه همه این اقدامات با تلاش تمامی نیرو‌های خانواده بزرگ امداد در استان صورت گرفته است، گفت: خوشبختانه تمامی نیرو‌ها با روحیه جهادی و انقلابی در زمینه خدمت به محرومان استان پای کار هستند.

وی افزود: تلاش ما در خانواده امداد استان این بوده که همواره اخلاق مداری و امانت داری را سرلوحه کارمان قرار دهیم و خوشبختانه خروجی این رویکرد هم میزان رضایتمندی بالای ارباب رجوع و مددجویان بوده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.