معاون وزیر بهداشت گفت: باید آموزه‌های سلامت معنوی را در نظام آموزشی و سلامت کشور تعمیق دهیم تا با این مفاهیم بیشتر آشنا شویم.

ابوالفضل باقری‌فرد امروز در هفتمین همایش ملی سلامت معنوی که در قم در حال برگزاری است گفت: وزارت بهداشت تولیت سلامت جامعه را به عهده دارد و سلامت شامل سلامت جسمی و معنوی است.

معاون وزیر بهداشت بیان کرد: ۴۰ سال قبل بهداشت جهانی بعد معنوی سلامت را مورد تاکید قرار داد که نشان دهنده اهمیت این موضوع است.

معاون آموزشی وزارت بهداشت ادامه داد: منشا سلامت معنوی غرب با مکتب مادی گره خورده است، اما سلامت معنوی جامعه اسلامی ما با مکتب اسلام و مباحث و تعالیم و مبانی دینی است.

باقری فرد تصریح کرد: باید آموزه‌های سلامت معنوی را در نظام آموزشی و سلامت کشور تعمیق دهیم تا با این مفاهیم بیشتر آشنا شویم.

معاون وزیر بهداشت تاکید کرد: نظام آموزشی ما باید متخلق به سلامت معنوی در مباحث آموزشی بوده و این امر مهم باید در راستای بهره گیری و آشنایی با مفاهیم سلامت معنوی همراه باشد.

باقری فرد عنوان  کرد: امیدواریم با برگزاری این همایش‌ها در راستای سلامت جامعه و سلامت معنوی که امر مهمی است، گام برداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار