رئیس اداره ورزش و جوانان گناباد گفت: دوره آموزش مربیگری سطح یک فوتسال ایران برای نخستین بار آغاز شد و به مدت پنج روز ادامه دارد.

علی اصغر اکبری رئیس اداره ورزش و جوانان گناباد روز چهارشنبه در حاشیه این دوره آموزشی گفت: در این دوره آموزشی ۲۰ نفر از مربیان برجسته فوتسال استان‌های خراسان رضوی، شمالی و یزد به مدت پنج روز آخرین روش‌ها و تکنیک‌های مربیگری فوتسال را توسط "حمید طیبی" از مدرسان شاخص فدراسیون فوتسال به صورت تئوری و عملی آموزش می‌بینند.

او افزود: ۱۰ نفر از شرکت کنندگان در این دوره آموزشی از مربیان مطرح فوتسال گناباد، پنج نفر از استان‌های یزد و خراسان شمالی و بقیه از سایر شهرهای استان خراسان رضوی هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان گناباد ادامه داد: این شهر از استعداد‌ها و ظرفیت‌های خوبی در رشته فوتسال برخوردار است، بطوریکه تیم‌هایی از گناباد طی سالجاری در رقابت‌های شهرستانی و استانی با کسب رتبه‌های برتر به رقابت‌های کشوری راه یافتند.

اکبری بیان کرد: تیم موعود گناباد با کسب رتبه برتر رقابت‌های جام حذفی خراسان رضوی به مسابقه‌های لیگ برتر فوتسال استان صعود کرد و این تیم همچنین امسال به رقابت‌های فوتسال مناطق کشور راه یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.