رییس هیات تیراندازی قزوین گفت: سال آینده ۱۰ خانه تیراندازی در روستا‌های استان، به ویژه مناطق دارای آسیب‌های اجتماعی راه اندازی می‌شود.

حسین زکی زاده رییس هیات تیراندازی قزوین با اشاره به جذابیت و مفرح بودن ورزش تیراندازی، اظهار کرد: برهمین اساس هیات تیراندازی استان قزوین تلاش دارد تا از سال آینده این رشته را به روستا‌ها بکشاند و در گام نخست نیز راه اندازی خانه‌های تیراندازی در مناطق روستای در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

وی با اشاره به تفاهم نامه فدراسیون تیراندازی با وزارت دفاع در راستای افزایش تجهیزات هیات‌های تیراندازی سراسر کشور، خاطرنشان کرد: در همین راستا قرار است که تمامی هیات‌های تیراندازی در استان‌ها به سلاح هوماک مجهز شوند و سهمیه قزوین نیز از این سلاح قابل توجه خواهد بود.

رییس هیات تیراندازی استان قزوین یادآور شد: در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ نیز همانند سال‌های گذشته با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در مجموعه سعدالسلطنه مسابقات تفریحی را برای گردشگران، میهمانان و بازدیدکنندگان برگزار خواهیم کرد.

زکی زاده با اشاره به اینکه قزوین در تیراندازی دارای جوانان مستعدی بوده و این استان از ظرفیت‌های قابل توجهی در این رشته ورزشی برخودار است، خاطرنشان کرد: علاوه بر اینکه شناسایی افراد مستعد این رشته ورزشی در دستور کار مهم این هیات قرار دارد، در حال حاضر و در همین راستا تمامی شهرستان‌های استان با داشتن سالن‌های مناسب تمرین، درصدد ارایه آموزش‌های مهارتی و فنی به تیراندازان جوان هستند.

به گفته وی، تجهیز و راه اندازی خانه‌های تیراندازی اهداف پروازی نیز یکی دیگر از برنامه‌های این هیات برای سال آینده است.

رییس هیات تیراندازی استان قزوین یادآور شد: با توجه به اینکه قزوین درخواست برپایی اردوی استعداد‌های برتر را به فدراسیون داده، به طور حتم چهار تیرانداز در این اردو خواهد داشت و خوشبختانه تاکنون نیز این استان طی سال‌های گذشته همواره در مسابقات داخلی و خارجی دارای نماینده شاخص و ممتاز در رده‌های تیم ملی بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار