رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در میمه اصفهان گفت: بیش از ۲ هزار طرح آموزشی، ورزشی و فرهنگی تا مهر سال آینده در کشور افتتاح می‌شود.

حمیدرضا خان محمدی رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در میمه گفت: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی هزار و ۱۰۰ باب مدرسه تخریبی با ۵ هزار و ۵۰۰ کلاس، مقاوم سازی و استاندارد سازی شد.

او افزود: بیش از ۲ هزار طرح آموزشی، ورزشی و فرهنگی هم تا مهرماه سال آینده و قبل از آغاز سال تحصیلی جدید به بهره برداری می‌رسد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور چالش عمده در شهر‌هایی که سابقه فعالیت آموزش و پرورش در آنها زیاد است همچون میمه را، فضای آموزشی قدیمی و تخریبی بیان و اضافه کرد: این مدارس در یک برنامه ۴ ساله با اولویت بندی مناسب، بازسازی و نوسازی می‌شوند.

 

با حضور معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور پنج طرح آموزشی و پرورشی در شهرستان‌های برخوار و شاهین‌شهرومیمه افتتاح شد.

 

 مدرسه مجید بنایی در شاهین‌شهر با مشارکت خیر مجید بنایی شامل شش کلاس و زیربنای ۸۴۰ مترمربع، مدرسه برکت فیروزآباد گز با مشارکت بنیاد برکت و زمین اهدایی حاج عباسعلی امینیان با شش کلاس و زیربنای ۸۳۰ مترمربع، مدرسه زنده یاد پوریا رفیعی برخوار با مشارکت عبدالرسول رفیعی و بانو اقدس بهره‌مند با شش کلاس و زیربنای ۸۴۵ مترمربع همچنیگ سالن زنده یاد حاج عبدالرزاق رجبیان با مشارکت حاج شکرالله رجبیان و زنده یاد حاجیه خانم مرادی مادر شهید حسنی به زیربنای ۱۶۰ مترمربع و نیز مدرسه نیک اندیشان با مشارکت جمعی از خیران نیک اندیش با شش کلاس و زیربنای ۷۷۵ مترمربع طرح‌هایی است که با ۱۸ میلیارد تومان هزینه افتتاح شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.