رئیس‌جمهور روسیه تاکید کرد مردم این کشور مردمانی شجاع هستند که در صورت لزوم شجاعت دفاع از حقیقت را نشان می‌دهند.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه اعلام کرد روسیه دوباره با تهدیدات مستقیم برای امنیت خود روبرو شده است، اما شهروندانش نمونه‌های شجاعت و آمادگی برای دفاع از حقیقت را نشان می‌دهند.

به گزارش اسپوتنیک، پوتین در مراسم اهدای جوایز دولتی به زنان برجسته روسیه گفت: در زمان چالش‌ها و آزمایش ها، بهترین صفات انسان همیشه به وضوح آشکار می‌شود. این صفات از خصایل مردم ما ناشی می‌شوند. اکنون که روسیه دوباره با تهدید مستقیم برای امنیت و حاکمیت خود مواجه است، نمونه‌های زیادی از فداکاری و اراده، شجاعت، آمادگی برای دفاع از حقیقت، برای محافظت از مردم و آینده کشورمان را می‌بینیم. آینده‌ای که خود ما به آن نیاز داریم.

رئیس‌جمهور روسیه این سخنان را طی مراسم روز جهانی زن که در کرملین برگزار می‌شد، بیان کرد.

شایان ذکر است مقامات روسی بارها اعلام کردند در خصوص امنیت کشور خود شوخی ندارند و درصورتیکه امنیت این کشور به خطر بیافتد با سلاح هسته‌ای آن را پاسخ می‌دهند. در همین حال کشورهای غربی نیز با سرازیر کردن کمک‌های نظامی به اوکراین سعی در طولانی و فرسایشی کردن جنگ دارند.

از همین رو مقامات روسیه نیز تاکید کردند سلاح‌های اهدایی غرب به اوکراین را هدف خواهند گرفت زیرا غربی‌ها علنا وارد رویارویی مستقیم با روسیه شده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار