انجمن حمایت از بیماران کلیوی شفا اعلام کردند ۱۵۰ بیمار دیالیزی اتباع خارجی تحت حمایت دارند که ۴۰ نفرشان از خدمات بیمه استفاده می‌کنند.

به مناسبت فرارسیدن روز جهانی کلیه(گرده)، همایشی از سوی انجمن حمایت از بیماران کلیوی(شفا) بخش مهاجرین با همکاری اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی ولایت خراسان رضوی و با حضور سید علی قاسمی، مدیرکل این اداره، سید اسدالله حیدری اتشه، مسئول امور مهاجرین کنسولگری افغانستان در مشهد و مسئولان انجمن شفا و سایر شخصیت ها و عموم جامعه مهاجرین برگزار شد.

در این مراسم عبدالقیوم محسنی، عضو انجمن حمایت از بیماران کلیوی شفا از فعالیت این انجمن در خصوص خدمات رسانی به بیماران کلیوی گفت: از سال ۱۳۹۴ با کمک و مساعدت خیرین، به صدها خانواده دیالیزی و بیماران خدمت رسانی شده است و در حال حاضر  ۱۵۰  بیمار دیالیزی تحت حمایت انجمن شفا می باشد که ۴۰ نفر از این بیماران از خدمات بیمه استفاده می کنند و سایر بیماران به علت نداشتن مدرک کامل اقامتی، موفق به دریافت بیمه نشدند که این بیماران با کمک خیرین گرامی و مؤسسات خیریه و انجمن شفا، خدمات پزشکی و دارویی را دریافت می کنند.

همچنین سید علی قاسمی، مدیر کل اداره اتباع خراسان رضوی هم گفت: در حوزه درمانی، بحث مهاجرین خط قرمز ما است و تلاش می کنیم تا هر کمکی در این حوزه برای همه مهاجرین و حتی کسانی که برگه سرشماری دارند ارائه کنیم.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.