خبر‌هایی از حضور تنیسور قزوینی در اردوی تیم ملی تا مصاف شمس آذر مقابل مس شهر بابک را در این بسته خبری بخوانید.

در ادامه رقابت‌های لیگ یک فوتبال و در بازی‌های هفته بیست و پنجم تیم شمس آذر قزوین فردا در خانه میزبان مس شهر بابک است.

این بازی ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه در ورزشگاه سردار آزادگان در حالی برگزار می‌شود که شمس آذر قزوین با ۴۹ امتیاز و اختلاف ۱۱ امتیازی نسبت به سایپا رده دومی، در صدر قرار دارد و مس شهر بابک هم با ۳۱ امتیاز در مکان هشتم لیگ است.

تنیسور قزوینی در اردوی تیم ملی

در پایان مسابقات دسته یک تنیس روی میز کشور و انتخابی تیم ملی، حمیدرضا طاهرخانی ورزشکار قزوینی با آسیب دیدگی مچ دست به جمع چهار نفر نهایی رسید و مجوز اردوی آسیایی را کسب کرد.

رقابت‌های مرحله دوم انتخابی تیم ملی تنیس روی میز جهت حضور در مسابقات بازی‌های آسیایی و قهرمانی آسیا در آکادمی امیر احتشام زاده مجموعه ورزشی انقلاب تهران به مدت سه روز برگزار شد.

کاراته کا‌های استان در اردوی نوروزی فدراسیون

ستایش افشار و رزا رضایی کاراته کا‌های نونها، سپیده نعلبندی در رده سنی جوانان و همچنین زهرا کاوندی داور آسیایی استان به اردوی رویداد نوروزی فدراسیون دعوت شدند.

این رویداد از امروز لغایت ۲۳ اسفند در تهران برگزار می‌شود.

رقابت‌های لیگ تکواندو استان به پایان رسید

لیگ پسران هیات تکواندو استان در سه رده سنی خردسال، نونهال و نوجوانان و با حضور استان‌های البرز، زنجان وگیلان بصورت انفرادی انفرادی و بعد از ۴ ماه به پایان رسید.

در این رویداد که بصورت هفتگی برگزار شد، بیش از ۱۸۰ تکواندوکار در قالب ۶۰۰ رویداد با هم رقابت و از برترین‌های رده‌ها و اوزان مختلف تجلیل شد.

لیگ تکواندو استان بعد از چند سال وقفه به میزبانی خانه تکواندو استان برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.