معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی گفت: مشکلی در تامین اقلام اساسی وجود ندارد و نرخ کالا‌های اساسی تنظیم بازار شب عید و ماه مبارک رمضان در این استان اعلام شد.

نادر رحیمی معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی گفت: کالا‌های اساسی از قبیل شکر هر کیلو به قیمت ۲۰ هزار تومان، برنج تایلندی به قیمت ۱۸۰ هزار تومان، برنج هندی به قیمت ۳۵۰ هزار تومان، مرغ منجمد به قیمت ۴۳ هزار تومان، گوشت گوساله منجمد به قیمت میانگین ۱۵۶ هزار تومان طبق قیمت‌های مصوب ستاد تنظیم بازار در این ایام توزیع خواهد شد.

وی اضافه کرد: کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم در ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان تامین شده و آماده توزیع در مراکز عرضه و نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در سطح استان است.

رحیمی ادامه کرد: ایجاد تعادل در قیمت‌ها و آرامش در بازار اقلام اساسی از اولویت‌های این قرارگاه و اهداف تنظیم بازار است و نظارت و بازرسی‌ها در این ایام با استفاده از ظرفیت کارکنان در شهرستان‌ها تشدید می‌شود.

وی در ادامه گفت: در سطح شهرستان‌ها نیز نظارت‌ها بر عرضه و توزیع فرآورده‌های خام دامی و گوشتی توسط اکیپ‌های دامپزشکی افرایش می‌یابد.

وی اضافه کرد: در بحث نظارت بر نانوایی‌ها با تاکید بر فروش نان با کارتخوان با شناور شدن سهمیه آرد نانوایی‌ها و تحویل آرد بر اساس تراکنش نانوایی‌ها، با خروجی گزارش گیری شده از سامانه نانینو است که فروش خارج از کارتخوان، منجربه کاهش سهمیه آرد واحد نانوایی و کاهش سهمیه استان خواهد شد.

به گفته معاون توسعه بازرگانی و صنایع سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، عرضه این کالا‌ها با نرخ مصوب دولتی در نمایشگاه‌های منتخب که محل آن‌ها از سوی ستاد تنطیم بازار تعیین و اعلام می‌شود از ۱۸ اسفند آغاز و تا ۲۸ اسفند نیز ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.