معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی گفت: طرح بازسازی منازل مسکونی متعلق به ۸۰۰ مددجو کشور توسط این بنیاد آغاز شد.

جعفر رییسیان زاده معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی گفت: حدود چهار هزار جهادگر و خادمیار در قالب کانون‌های خدمت رضوی به پشتوانه بودجه ۴۰ میلیارد ریالی این طرح، مسوولیت بازسازی و بهسازی منازل شناسایی شده و ارائه خدمات عمرانی به این خانواده‌ها را بر عهده دارند.

او افزود: این طرح همزمان با نیمه شعبان آغاز شده و تا ۲۵ اسفندماه ادامه دارد، امیدواریم با اجرای این طرح در روز‌های نخست ماه رمضان بزودی سقف محکمی بر سر این هموطنان نیازمند در کشور قرار گیرد.

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی ادامه داد: سلسله اردو‌های جهادی «نذر خدمت» از جمله مهم‌ترین برنامه‌های بنیاد کرامت رضوی در عرصه محرومیت‌زدایی است.

رییسیان بیان کرد: به موازات «نذر شفا» که مرهم بر آلام روحی و جسمی هم‌وطنان در جای‌جای ایران اسلامی می‌گذارد، جهادگران این عرصه هم آجر روی آجر می‌گذارند تا سقف روی سر خانواده‌های مددجو، محروم و نیازمند را ترمیم کنند و مسکن محرومان را به کانون آسایش این افراد تبدیل کنند.

او با بیان اینکه نیمه شعبان نقطه عطف هر برنامه فرهنگی و جهادی بنیاد کرامت رضوی است، تصریح کرد: تفاوت بزرگ طرح بازسازی منازل مددجویان این است که فراتر از خانواده‌های نیازمند مشهدی یا حتی مناطق زلزله‌زده خوی، قرار است شاهد اجرای یک طرح بزرگ محرومیت‌زدایی در گستره جغرافیای ایران اسلامی باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.