مازندران در سال ۱۴۰۲ به دنبال میزبانی از ۲ رویداد بین المللی کشتی خواهد بود.

عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران با حضور در دیدار با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، گفت: با این ظرفیت بالایی که در کشتی مازندران وجود دارد، در سال جدید به دنبال میزبانی رویداد بزرگ جهانی و بین المللی در استان مازندران هستیم.

او افزود: مازندران مهد کشتی است و این رشته در رگ و ریشه تمام خانواده‌های مازندرانی چه در شهر و چه در روستا وجود دارد.

عالیشان خواستار میزبانی مازندران از رویداد‌های مهم کشتی شد و گفت: این ظرفیت و این امکانات در مازندران وجود دارد تا در سال جدید پیش روی با کمک فدراسیون کشتی شاهد میزبانی مازندران از رویداد‌های بین المللی باشیم.

دبی رئیس فدراسیون کشتی هم در این دیدار به اهمیت کشتی مازندران اشاره کرد و گفت: مازندران سرشار از استعداد است و باید توجه ویژه‌ای به این رشته داشت.

او با اشاره به اینکه اکثر مدال آوری کشتی از ورزشکاران مازندرانی است به حفظ و مراقبت از ورزشکاران و قهرمانان تاکید کرد و افزود: بهترین امکانات در فدراسیون کشتی برای قهرمانان و ورزشکاران فراهم شده و تمام شرایط برای رشد و موفقیت کشتی گیر فراهم است و از تمامی ورزشکاران به مانند فرزندان خودم مراقبت می‌کنم.

رئیس فدراسیون کشتی در بخشی دیگر از صحبت‌هایش با بیان ظرفیت بالای مازندران در زمینه میزبانی مسابقات مختلف، افزود: از برگزاری مسابقات بین المللی کشتی در مازندران استقبال خواهیم کرد و با کمک اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران در سال جدید میزبانی مسابقات بین المللی را در مازندران داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.