مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان از قوه قضاییه درخواست کرد به پرونده تخلف پیمانکاران پالایشگاه در نصب تجهیزات تقلبی سریع‌تر رسیدگی کند.

محسن قدیری مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: با بررسی بیش از ۷۲ هزار نقطه در پالایشگاه اصفهان، ۲ هزار و ۴۰۰ نقطه پرخطر که در آن از تجهیزات تقلبی استفاده شده با همکاری اداره کل اطلاعات استان اصفهان، همچنین اطلاعات سپاه، شناسایی شد.

او ادامه داد: امسال اَبَر پروژه هلدینگ پتروپالایش اصفهان با عنوان "تصفیه گازوییل" را ۲ سال زودتر و با سود ۲۰ هزار میلیارد تومانی به بهره برداری رساندیم، اما مشخص شد که تجهیزات فیک (تقلبی) توسط پیمانکاران نااهل در این طرح بکار گرفته شده که در این زمینه پرونده قضایی تشکیل شد.

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با اشاره به دیدار روز دوشنبه با محمدباقر الفت معاون قوه قضاییه افزود: درخواست ما از قوه قضاییه تسریع در رسیدگی به این پرونده است.

قدیری همچنین گفت: امسال ۱۳ میلیون یورو صادرات داشتیم و برنامه ریزی ما برای سال ۱۴۰۵ هم ۵۰۰ میلیون یورو صادرات با فعال‌سازی کامل ۶ شرکت زیرمجموعه است.

او با اشاره به انعقاد قرارداد با یک شرکت آلمانی برای صادرات محصولات هلدینگ پتروپالایش اصفهان به مبلغ ۱۱۵ میلیون یورو گفت: درخواست ما از مسئولان این است که اجازه دهند این میزان ارزآوری در هلدینگ پتروپالایش اصفهان و برای تکمیل طرح‌های شرکت هزینه شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.