مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان با اشاره به افزایش اعتبارات این ستاد گفت: امسال ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای کمک به برنامه‌های فرهنگی و هنری مساجد استان پرداخت شد.

حجت‌الاسلام سیدعلی موسوی   در نشست خبری به مناسبت سی‌امین سالروز تاسیس کانون فرهنگی‌هنری مساجد (هجدهم اسفند) در سالن اجتماعات ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: طی سال‌های گذشته اعتبارات به این ستاد تخصیص نمی‌یافت و امسال با مساعدت دولت سیزدهم اعتبار پرداخت شد.

وی تاکید کرد: باید بیش از گذشته برای جذب جوانان به سمت مسجد تلاش شود و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان نیز با اهتمام ویژه در تلاش برای تقویت ارتباط کودکان و نوجوانان با مسجد است‌.

این مسوول از برگزاری گردهمایی فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان به مناسبت بزرگداشت سالروز تاسیس کانون‌های مساجد خبر داد و افزود: هم‌اکنون ۲۸۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در استان سمنان فعالیت می‌کنند.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با برنامه‌های فرهنگی و هنری مسجدمحور، جذب کودکان و نوجوانان به مساجد و کادرسازی برای آینده اسلام و انقلاب اسلامی را دنیال می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.