رسانه‌های صهیونیست ادعا کردند ایران پشت حمله سایبری سه هفته پیش به مؤسسه علوم کاربردی در حیفا بوده است.

رسانه‌های صهیونیست امروز (سه شنبه) ادعا کردند ایران پشت حمله سایبری سه هفته پیش به مؤسسه علوم کاربردی در حیفا بوده است.

به گزارش «المیادین» سیستم ملی سایبری رژیم صهیونیستی رسما ادعا کرد ایران مسئول حمله سایبری به مرکزی در حیفا است. به گفته این رسانه ها، این حمله سایبری ۳ هفته پیش به موسسه علوم کاربردی در حیفا انجام شده بود.

سه هفته پیش مؤسسه علوم کاربردی «تخنیون» در شهر حیفا در سرزمین های اشغالی حمله سایبری به سرورهای خود را تایید کرد و افزود که در حال بررسی وضعیت است و درحال حاضر سیستم های کامپیوتری را آزمایش می‌کند. دانشگاه تخنیون بزرگترین دانشگاه تکنولوژی سرزمین‌های اشغالی و مرکزی برای تدریس امنیت سایبری است.

با این وجود رسانه همان زمان اعلام کردند این حمله به شکل باج‌افزاری انجام شده و گروه هکری «دارک بیت» پشت این هکم است. اما موارد درخواستی این گروه هکری بیانگر مخالفت ایدئولوژیک آن‌ها با رژیم صهیونیستی به عنوان دولتی آپارتاید است. این گروه درخواست ۸۰ بیت‌کوین کردند و گفتند اگر تا ۴۸ ساعت آینده آن را دریافت نکنند، ۳۰ درصد درخواست خود را افزایش خواهند داد.

زیرساخت‌های متعدد رژیم صهیونیستی بویژه در ماه‌های اخیر هدف حملات متعدد سایبری قرار داشته است و هکرها یا این زیرساخت را از کار انداخته یا اطلاعات آنها را در اختیار خود گرفته اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار