رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر یزد گفت: در آستانه فرارسیدن بهار طبیعت و به مناسبت روز درختکاری پویش کاشت نهال در مناطق پنجگانه شهرداری یزد اجرا شد.

فاطمه زارع رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر یزد گفت: به مناسبت روز درختکاری، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولان شهرداری برای کاشت نهال در مناطق پنجگانه شهرداری، از جمله بلوار شادمان و بلوار شهید ابراهیم ترک حضور به عمل آوردند.

او با اشاره به اینکه کانون تولید اکسیژن، جذب دی اکسید کربن، پناهگاه و استراحتگاه روز‌های داغ تابستان بخشی از مزایا و امتیازات یک درخت است گفت: به همین منظور تعداد ۱۴هزار نهال با محوریت سازمان سیما و منظر شهرداری یزد در مناطق پنجگانه شهرداری از جمله بلوار حضرت ولیعصر عج، بوستان شهدای هفتم تیر، بوستان آزادگان، بوستان بزرگ شهر و بوستان وحشی بافقی توزیع شد.

 زارع افزود: همچنین کاشت ۲ هزار اصل درخت در بلوار دفاع مقدس در منطقه ۳ تحت عنوان پویش مردمی درختی برای آینده.
نهال کاری خیابان حضرت موسی بن جعفر واقع در منطقه ۴ و بوستان وحشی بافقی در منطقه ۵ از دیگر برنامه‌های پویش درختکاری شهرداری در هفته منابع طبیعی بود

او در پایان خاطر نشان کرد: کاشتن هر راس نهال در آستانه‌ی بهار باعث سر سبزی و شکوفایی طبیعت همچنین زیباسازی شهر می‌شود و انتقال این فرهنگ به نسل‌های بعدی جزئی از وظیفه همه انسان‌ها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.