رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از صدو سند حدنگار برای ۳۰۰ هزار هکتار از اراضی زراعی این استان که ثبیت مالکیت شده است، خبر داد و گفت: اسناد مالکیت مانع از تصرف و تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی می‌شود.

ناصر عتباتی رئیس دادگستری آذربایجان غربی در شورای حفظ حقوق بیت المال با تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) گفت: باید هفته منابع طبیعی را به پاسداران و حافظان منابع طبیعی و ملی که از بیت المال صیانت می‌کنند نیز صمیمانه تبریک گفت.

وی اضافه کرد: صیانت از بیت المال فقط کار منابع طبیعی نیست بلکه کار‌های فرهنگی نهاد‌های مختلف در موضوع حفظ و صیانت از منابع ملی و طبیعی نیز بسیار تاثیرگذار و حائز اهمیت است.

عتباتی از همکاران قضایی خود که در باب حفظ و صیانت از منابع طبیعی شجاعانه و بدون هیچ گونه ملاحظه کاری یا مماشات رسیدگی و رای صادر می‌کنند، تقدیر کرد و ادامه داد: دستگاه قضایی از مدیران شجاع و پاکدست با قاطعیت حمایت می‌کند.

وی اضافه کرد: دست مسئولین در انفال و اموال دولتی و منابع طبیعی امانی است و هر مدیری باید در حوزه کاری خود امانتدار باشد و این امانت‌هایی را که به او سپرده شده را صیانت و حفاظت کند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی خطاب به اعضای شورای حفظ حقوق بیت المال و مدیران متولی و مرتبط تاکید کرد: از ظرفیت شورای حفظ حقوق بیت المال نهایت بهره را برای پیشبرد امور و ارتقای عملکرد دستگاه خود ببرید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.