ترخیص ۹۵ درصد دانش آموزان در همان ساعت اولیه مراجعه به بیمارستان نشان می‌دهد بخشی از این بدحالی ناشی از عوامل روانی است.

روح الله سلگی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه مقام معظم رهبری و رئیس جمهور دستور بررسی پرونده بدحالی زنجیره‌ای دانش آموزان را داده اند، گفت: وزارت کشور کارگروهی را متشکل از برخی نهاد‌ها و سازمان‌ها مانند قوه قضاییه و وزارت بهداشت تشکیل داده که تک تک موارد در حال بررسی است.

او افزود: چون هنوز جمع بندی نهایی نشده است اظهار نظری نمی‌کنم اما ممکن است رگه‌هایی از خرابکاری و عملیات جنایتکارانه علیه دانش اموزان باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران ادامه داد: اگرچه نمی‌شود در این مورد اظهار نظر قطعی کرد اما مشخص است چه کسانی به دنبال ایجاد هرج و مرج در کشور هستند، همان‌هایی که ناامنی ایجاد کردند.

سلگی گفت: بیش از ۹۵ درصد مواردی که به بیمارستان مراجعه کردند سرپایی مرخص شدند که نشان می‌دهد بخشی از این اتفاقات ریشه روانی دارد و آثاری است که بر اثر استرس از یک دانش آموز به دانش آموز دیگر القا می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران ادامه داد: اگر عملیات بیولوژیکی است نمی‌شود در یک مدرسه معلم‌ها درگیر نشوند و فقط دانش آموزان اعلام بدحالی کنند به همین دلیل موضوع باید بررسی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار