سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: برگزاری رقابت‌های امید قهرمانی کشور یک تجربه بسیار خوب و مفید در جهت پشتوانه‌سازی کشتی فرنگی بود.

رقابت‌های کشتی فرنگی امید (زیر ۲۳ سال) قهرمانی کشور (انتخابی جام تختی)، گرامیداشت سردار شهید حمید رجبی مقدم روز‌های ۱۳ و ۱۴ اسفندماه در شهر بندر انزلی استان گیلان برگزار شد و در پایان تیم تهران به عنوان قهرمانی رسید.

حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان درباره رقابت‌های امید‌های کشور گفت: برای اولین بار مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی امید برگزار شد و فرصتی شد تا پشتوانه‌های کشتی فرنگی محک بخورند.

وی تصریح کرد: نفرات برتر این رقابت‌ها مجوز حضور در جام تختی را کسب کردند. این مسابقات در عین حال که رقابت قهرمانی کشور زیر ۲۳ سال بود، انتخابی جام تختی هم محسوب می‌شد.

رنگرز ادامه داد: در چرخه انتخابی تیم ملی هم ذکر شده که این چرخه منطبق با برنامه‌های دو رده سنی بزرگسالان و امید است. در واقع ما الان به نفرات برتر امید مجوز حضور در جام تختی را خواهیم داد و این نفرات در جام تختی هم مورد ارزیابی قرار می‌گیرند تا از بین این نفرات، تیم‌های اعزامی به مسابقات آسیایی و جهانی زیر ۲۳ سال انتخاب شوند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی خاطرنشان کرد: ما سه مرحله ارزیابی برای انتخاب تیم اعزامی به مسابقات جهانی امید خواهیم داشت که پایه و ایستگاه اول آن، همین مسابقات قهرمان کشوری بود و در ادامه نیز جام تختی دومین مرحله است و ایستگاه سوم نیز مسابقات قهرمانی آسیا خواهد بود. بعد از آن تیم جهانی ما انتخاب خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار