معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: باید با درنظر گرفتن نیاز کشور به درآمد‌ها و منابع ارزی و توجه به ظرفیت‌های فراوان ایران چهار فصل، فعالیتی بیش از پیش و کارآمد در حوزه گردشگری تعریف شود.

دکتر سیدمحمد حسینی در این نشست که با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی برگزار شد، گفت: گردشگری بزرگترین صنعت خدماتی جهان است که می‌تواند موجب فعالیت بیشتر صنایع وابسته از جمله حمل و نقل و صنایع دستی شود.

وی بر اهمیت تبلیغات و تأثیر بسزای آن در رشد و توسعه این حوزه تاکید کرد و گفت: دولت سیزدهم، دولت تحول است و هرگز نباید به وضع موجود بسنده شود.

حسینی تصریح کرد: باید با در نظر گرفتن نیاز کشور به درآمد‌ها و منابع ارزی و همچنین توجه به ظرفیت‌های فراوان ایران چهار فصل، فعالیتی بیش از پیش و کارآمد در حوزه گردشگری ارائه شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: با توجه به اهمیت سفر و نیاز همه مردم دنیا به این امر مهم، باید طرحی نو در اندازیم تا ایران را با همه تاریخ، فرهنگ، تمدن، مشاهیر و جاذبه‌های گردشگری بی‌مانندش آنچنان که درخور و شایسته آن است، به همه دنیا معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه باید تلاش شود تا ایران با همه ظرفیت‌های گردشگری خود بازتاب قابل توجهی در دنیا پیدا کند گفت: گردشگری، صنعت مهمی است که نقش موثر و بسزایی در درآمدزایی کشور‌ها ایفا می‌کند؛ بنابراین دستیابی به این هدف، در گرو جذب سرمایه گذار، تبلیغات درست، مطالعات راهبردی و سایر عوامل کلیدی در حوزه گردشگری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

محمدمهدی انصاری سرپرست گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی نیز در سخنانی، صنعت گردشگری را یک صنعت کلیدی برای ایران اسلامی عنوان کرد و افزود: این صنعت در پویایی اقتصاد ملی نقش موثری دارد و همه ما باید به رونق آن کمک کنیم.

انصاری ابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی منسجم و کارشناسی در راستای تحقق اهداف این گروه بزرگ در حوزه گردشگری و هتل داری گامی بلند برداشته شود.

او همچنین اخلاق مداری و حفظ موازین اخلاقی را رکن اصلی برنامه‌های گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی عنوان کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا بدنه شرکت بر این اصل شکل گیرد و هیچ عاملی نباید موجب آسیب به برند ایرانگردی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار