استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای اجرای نهضت کاشت یک میلیارد اصله نهال در کشور، سهم استان تولید و کاشت ۱۰ میلیون نهال در طول چهار سال است که می‌طلبد با جلب مشارکت‌های مردمی این تعهد را به خوبی محقق کرد.

غلامعلی حیدری روز دوشنبه ۱۵ اسفند به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی در آیین غرس نهال در محله منظریه شهرکرد افزود: دولت برنامه دارد تا ظرف چهار سال یک میلیارد درخت با مشارکت مردم در سراسر کشور کاشته شود که سهم استان کاشت ۱۰ میلیون نهال است.

وی ادامه داد: برای تحقق این مهم باید از همه ظرفیت‌های استان به ویژه مشارکت تشکل‌های مردمی بهره گرفت.


بیشتر بخوانید


استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه درختکاری باقیات صالحات است، تصریح کرد: فرهنگ شایسته درختکاری که مورد تاکید اسلام است در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی به طور ویژه مورد توجه قرار گرفت و در این خصوص فرهنگسازی خوبی انجام شده است.

حیدری خاطرنشان کرد: با کاشت درخت نه تنها محیط زیست حفظ و آلودگی هوا کاسته می‌شود بلکه توسعه فضای سبز در شادابی و نشاط فضای زندگی انسان‌ها نیز بسیار موثر است.

حیدری خاطرنشان کرد: مردم منظریه هم که مدت‌ها منتظر بودند تا متولی مدیریت این منطقه مشخص شود که در سفر رییس‌جمهور توافق نامه‌ای ابلاغ و مقرر شد تا شهرداری شهرکرد متولی منظریه شود و امید می‌رود از این طریق خدمات خوبی به مردم این منطقه ارائه شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
استانی که ده درصد آب کشور را دارد دستکم چندین صدملیون تا چند ملیارد درخت هم میتواند در برنامه سالانه کاشت داشته باشد
آخرین اخبار