رئیس اتحادیه صنف آجیل و خشکبار مشهد گفت: نرخ آجیل و خشکبار در یک هفته اخیر با نزولی شدن قیمت دلار، نرخ این محصولات نیز در بازار مشهد رو به کاهش گذاشته است.

علیرضا ارزانی ممقانی رئیس اتحادیه صنف آجیل و خشکبار مشهد گفت: هم اکنون نرخ انواع آجیل و خشکبار در شهر مشهد نسبت به هفته قبل ۱۰ درصد کاهش یافته است.

او با بیان این که تغییر نرخ دلار فقط شامل اقلام وارداتی آجیل و خشکبار نمی شود افزود: زمانی که نرخ دلار افزایش می یابد، اقلام صادراتی آجیل و خشکبار نیز تاثیر می گیرند و نرخ آنها افزایش می یابد.

رئیس اتحادیه صنف آجیل و خشکبار مشهد ادامه داد: امسال شرایط تامین آجیل و خشکبار برای شب عید مناسب است و هیچ کمبودی در هیچ یک از اقلام وجود ندارد و مردم می توانند همه نوع آجیل و خشکبار در بازار خریداری کنند.

ارزانی بیان کرد: هم اکنون سازمانها و نهادهای مختلف، خرید آجیل و خشکبار برای کارمندان و کارکنان خود را ویژه نوروز آغاز کرده اند که این امر با حجم زیادی در حال انجام است و موجبات خوشحالی صاحبان صنوف را فراهم آورده است.

او تصریح کرد: هنوز مردم خرید آجیل و خشکبار شب عید خود را آغاز نکرده اند و در این راستا ۳۰ واحد عرضه کننده آجیل و خشکبار در مشهد فروش فوق العاده دارند و آجیل و خشکبار را به قیمت پایین تری عرضه می کنند، ۲۰ واحد صنفی نیز در نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره مشهد حضور خواهند یافت.

رئیس اتحادیه صنف آجیل و خشکبار مشهد با بیان این که بازرسان اتحادیه در طول ایام نوروز به صورت شبانه روزی در قالب شیفتهای منظم نظارت بر بازار را برعهده دارند تاکید کرد: هم اکنون حداقل قیمت هر کیلوگرم پسته بین ۴۰۰ هزار تا یک میلیون تومان است که نوع یک میلیون تومانی آن بسیار مرغوب است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار