سخنگوی کارگروه ویژه حقیقت یاب بدحالی دانش آموران در مجلس، نشست شب گذشته این کارگروه را تشریح کرد.

زهرا شیخی سخنگوی کارگروه ویژه حقیقت یاب بدحالی دانش آموران در مجلس شورای اسلامی در تشریح نخستین نشست کارگروه حقیقت یاب مجلس به منظور بررسی بدحالی تعدادی از دانش آموزش مدارس کشور گفت: پیرو دستور رئیس مجلس مبنی بر رسیدگی به موضوع و کشف علل مسمومیت برخی دانش آموزان مدارس، کارگروه حقیقت یاب متشکل از نمایندگان ۴ کمیسیون تخصصی بهداشت، آموزش، امنیت ملی و امور داخلی کشور تشکیل شد.

وی افزود: این نشست با حضور مسئولان و کارشناسان وزارت بهداشت و درمان، وزارت کشور، آموزش و پرورش، اطلاعات و سازمان‌های اطلاعات سپاه و اطلاعات فراجا در محل کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها برگزار شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم ادامه داد: مسئولان وزارت آموزش و پرورش آمار تفکیکی استانی و همچنین اقدامات صورت گرفته در دو سطح ملی و استانی در تعامل بین اولیا، معلمان و مدیران مدارس را تشریح کردند و مسئولان و کارشناسان وزارت بهداشت هم گزارشی از جلسات کمیته علمی وزارت بهداشت ارائه کرد که این گزارش، جمع‌بندی شرح حال بالینی بیماران و نیز بررسی‌های آزمایشگاهی آن‌ها بود همچنین دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی در ادامه گزارشی از بررسی فرضیه‌ها و انگیزه‌های مختلف را ارائه کردند.

شیخی بیان کرد: اعضای کارگروه و نمایندگان مجلس با تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و زحمات دستگاه‌های اجرایی و امنیتی و با توجه به نگرانی‌های ایجاد شده برای خانواده‌ها و دغدغه بحق آحاد مردم و فضاسازی رسانه‌های دشمن در مخدوش کردن امنیت روانی و اجتماعی بر خود لازم می‌دانند که موضوع را تا حصول نتیجه و رفع نگرانی جامعه در تامین سلامت دانش‌آموزان دنبال کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۱۵ اسفند ۱۴۰۱
چرا نمی خواهید بفهمید که مدارس دخترانه از دست رفته اند.
جامعه با دختران بی مسولیتی در مدارس سر و کار دارد که به هیچ ادب و وظیفه ای پایبند نیستند. به ظاهر سخنورند و در باطن "سبزه مزبله" اند.
برایشان هنجارهای جامعه وسیله تفریح و مسخره کردن است.
مراقب مدارس پسرانه باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۱۵ اسفند ۱۴۰۱
نیروی هوایی و نیروی دریایی هم یادتون رفت بگید کمک کنن
آخرین اخبار