سخنگوی فدراسیون کشتی درباره تعویق رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان، جام شاهد توضیحاتی را بیان کرد.

رقابت‌های کشتی جام بین‌المللی شاهد که قرار بود ۱۷ تا ۱۹ اسفند ماه در بندر ماهشهر برگزار شود با نظر کادر فنی و مسئولین فدراسیون کشتی به زمان دیگری موکول شد.

در همین راستا محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون گفت: هر چند میزبان این مسابقات از جمله هیئت کشتی استان خوزستان، ماهشهر و همچنین دیگر مسئولان استانی و شهری تدارک بسیار خوبی برای برگزاری مسابقات جام شاهد داشتند، اما بنا به مسائل فنی این مسابقات به تعویق افتاد.

وی تصریح کرد: از مهم‌ترین دلایل تعویق مسابقات می‌توان به این نکته اشاره کرد که ما به دنبال حضور تیم‌های مطرح در این جام بین‌المللی بودیم که با توجه به زحمات و هزینه‌های میزبان، برگزاری این رقابت‌ها بتواند آورده خوبی به همراه داشته باشد. برای مثال کشور‌هایی را که ما دعوت کرده‌ایم از جمله ارمنستان، گرجستان و ... اعلام کردند به دلیل اینکه تاکنون مسابقات انتخابی کشوری خود را در این رده سنی برگزار نکرده‌اند، شناخت فنی کامل نسبت به نفرات خودشان برای اعزام یک تیم خوب به این مسابقات را پیدا نکرده‌اند، بنابراین مسئولان فدارسیون و کادر فنی به این نتیجه رسیده‌اند که با این وضعیت موجود و برای برگزاری هرچه بهتر این رویداد مهم در رده سنی جوانان، بهتر است این مسابقات به زمانی دیگری موکول شود.

با اعلام سخنگوی فدراسیون کشتی این رقابت‌ها بعد از ماه مبارک رمضان در سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار