مومنی گفت: ساخت مسکن برای خانوار‌های شهری فاقد مسکن تحت حمایت از برنامه‌های مداد امام خمینی (ره) استان مرکزی است.

مجید مومنی مدیرکل محترم کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) و شهدا و سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در سطح روستا‌های استان مرکزی خانواده‌های تحت حمایت که فاقد مسکن باشد وجود ندارد و ساخت مسکن برای خانوار‌های تحت حمایت شهری فاقد مسکن از برنامه‌های کمیته امداد است.

مومنی افزود: در حال حاضر ۷ هزار و ۸۰۰ خانوار شهری فاقد مسکن هستند که بیشترین آن‌ها در شهرستان‌های اراک و ساوه می‌باشند با لطف خداوند ۲ هزارو ۸۷۱ واحد مسکونی تاکنون ساخته امروز ۶۵۱ واحد آن به مددجویان تحت حمایت تحویل داده شد.

او اضافه کرد: ساخت ۱۴۰۲ واحد مسکونی مددجویی از برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) است که با همکاری بانک مسکن و پرداخت تسهیلات ساخت مسکن، کمیته امداد امام خمینی (ره) میتواند در طی مدت ۱۸ ماه خانه‌ها را ساخته و تحویل دهد.

مدیرکل محترم کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی با اشاره به تحویل ۶۵۱ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان افزود: از استاندار دلسوز و مخلص استان مرکزی و خادم محرومین در همکاری با این نهاد و حمایت از محرومین تشکر می‌کنم و آرزوی توفیقات روزافزون برای ایشان دارم.

او ادامه داد: از تمامی عزیزان و همراهان گرامی در سپاه بسیج، گروه‌های جهادی، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی در همکاری با امداد و ساخت مسکن محرومین تشکر می‌کنم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.