مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت : در سایت‌های مسکن مهر استان ۱۴ مدرسه در مجموع با ۲۱۰ کلاس درس در مقاطع مختلف تحصیلی احداث شده است.

مرزبان نظری مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه با بیان اینکه این تعداد واحد آموزشی دارای ۲ هزار متر مربع فضای آموزشی است، گفت : این مدارس در سایت‌های مسکن مهر شهرستان‌های مختلف استان و به منظور سهولت دسترسی دانش آموزان این مناطق به خدمات آموزشی احداث شده است.

وی افزود: علاوه بر این در سایت‌های مسکن مهر یک باب استخر در منطقه دولت آباد و ۲ کانون پرورش فکری کودکان در این منطقه و شهر اسلام آباد نیز احداث و تحویل شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه اضافه کرد: حدود ۱۵ مدرسه در سایت‌های مسکن مهر استان همچنان مورد نیاز است تا به سرانه ایده آل برسیم که قرار شده است براساس تفاهمنامه‌ای با وزارت آموزش و پرورش و راه و شهرسازی در این سایت‌ها احداث شود.

نظری، افزود: براساس قانون ماده ۱۸ شورای آموزش و پرورش همچنین پیش بینی شده است در اراضی مسکن ملی نیز زمین کاربری آموزشی و زیرساخت‌هایی که برای این امکان از جمله مراکز بهداشتی پیش بینی شود که وزارت راه و شهرسازی باید نسبت به تامین اعتبار آن اقدام کند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.