معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی گفت: ۳۵ هزار حامی در خراسان جنوبی از ۸ هزار و ۸۰۰ فرزند ایتام و محسنین حمایت می‌کنند.

لطفی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی افزود: در خراسان جنوبی ۳۵ هزار حامی حمایت‌های معنوی و مادی از ۸ هزار و ۸۰۰ فرزند یتیم و محسنین دارند.

او با اشاره به وجود ۱۵۰ مرکز نیکوکاری در خراسان جنوبی افزود: برای حفظ کرامت انسانی و گسترش خدمات مراکز نیکوکاری را راه اندازی کردیم که شناسایی افراد را انجام می‌دهند و در اسرع وقت خدمات را به افراد نیازمند ارائه می‌دهند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی بیان کرد: افزود: کمیته امداد با ۲۰۰ هزار مشترک صدقات و خیرین، بزرگترین شبکه نیکوکاری را در استان اختیار دارد.

لطفی با گرامیداشت هفته احسان و نیکوکاری افزود: جشن نیکوکاری با هدف ترویج سنت انفاق و نیکوکاری هرساله برگزار می‌شود و امسال با شعار هر روز عید دیگر است از ۱۴ تا ۲۱ اسفند در مدارس، میادین و مصلی‌های نماز جمعه شهر‌های استان برگزار می‌شود.
او به روش‌های جمع آوری کمک‌های مردمی اشاره کرد و گفت: مردم نیکوکار هم استانی برای پرداخت کمک‌های خود می‌توانند از طریق کد دستوری #۱*۰۵۶*۸۸۷۷* وجه مورد نظر خود را پرداخت کنند و یا اینکه از طریق پرداخت به شماره کارت کمیته امداد امام خمینی (ره) ۸۸۹۰_۹۹۹۵_۹۹۱۸_۶۰۳۷ در این امر خداپسندانه شرکت کنند.
لطفی به سنت حسنه ۱۴ شعبان روز برات در خراسان جنوبی اشاره کرد و افزود: فرهنگ سازی‌های لازم برای هدایت بخشی نذورات شهروندان در این روز برای حمایت از نیازمندان ضروری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار