در هفته بیست و دوم لیگ برتر تیم فوتبال سپاهان اصفهان مقابل هوادار تهران به پیروزی رسید تا همچنان در صدر جدول بایستد.

تیم فوتبال سپاهان در ادامه مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر از فرصت میزبانی برابر هوادار بهره برد و با نتیجه سه بر یک از سد شاگردان ساکت الهامی گذشت تا خیلی زود صدر را از پرسپولیس پس بگیرد.

این بازی با شروع توفانی سپاهان آغاز شد. ابتدا احمدزاده با یک توپ گیری دیدنی در میانه میدان به سمت دروازه میهمان پیش رفت و با یک شلیک دیدنی توانست قفل دروازه خالدآبادی را در دقیقه دهم باز کند.

تنها چند دقیقه بعد بود که مغانلو با فرار از قلب خط دفاعی هوادار و پس از سرنگونی توسط خالدآبادی، یک خطای پنالتی به سود تیمش گرفت و خود این بازیکن توانست آن را به گل دوم تیمش تبدیل کند.

این اتفاق در دقیقه ۳۲ تکرار شد و این بار احمدزاده توانست یک خطای پنالتی به سود سپاهان بگیرد که این بار خالدآبادی آن را مهار کرد.

در ابتدای نیمه دوم هوادار توسط حسین صادقی یکی از گل‌ها را جبران کرد، اما کاتاتو تازه وارد با استفاده از پاس خوب زکی پور برای سومین بار دروازه هوادار را گشود تا سپاهان در پایان با نتیجه ۳ بر یک از سد حریف خود عبور کند.

با این نتیجه، سپاهان به صدر جدول بازگشت و فاصله یک امتیازی خود با پرسپولیس را نیز حفظ کرد. جدال دو تیم در هفته بعد می‌تواند سرنوشت لیگ را تا حدودی تعیین کند.

برچسب ها: سپاهان ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا جلالی
۰۳:۰۹ ۱۵ اسفند ۱۴۰۱
واقعا چرا داورها برای علیه سپاهان اشتباه نمی کنند؟!!!!!!!!!!!
آخرین اخبار