مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با منابع طبیعی، گفت: تلاش می‌کنیم که درختان مثمر کاشته شود اگرچه به دلیل گستردگی استان و تنوع طبیعی، نیاز به انواع و اقسام درختان داریم.

مسعود حمیدی‌نژاد در حاشیه مراسم کاشت نهال در اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان که امروز (۱۴ اسفندماه) انجام شد، گفت: در خوزستان هنرستان کشاورزی داریم و در این سال‌ها فعالیت‌های بسیار خوبی داشتند و بعضا به درآمدزایی رسیده و توانسته‌اند بعضی مدارس اطراف را نیز بهره‌مند کنند.

او با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه در راستای نهضت درخت‌کاری، افزود: با توجه به آمار بالای دانش‌آموزان و علاقه آن‌ها به طبیعت و منابع طبیعی، در تفاهم‌نامه‌ای که با منابع طبیعی امضا شد قرار شد در نهضت درختکاری در مدت چهار سال یک میلیارد درخت کاشته شود و ما نیز سهم عمده‌ای در آموزش و پرورش داشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: تلاش می‌کنیم که درختان مثمر کاشته شود اگرچه به دلیل گستردگی استان خوزستان و تنوع طبیعی، نیاز به انواع و اقسام درختان داریم؛ در طبیعت چهار فصل استان، اغلب گونه‌های گیاهی رشد می‌کنند.

آقای حمیدی‌نژاد با اشاره به طرح نهضت درخت‌کاری در خوزستان، افزود: باید بتوانیم گلخانه‌ها را افزایش دهیم. منابع طبیعی قول داده که نهال را تامین کند و ما نیز باید به موقع آن‌ها را توزیع کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار