اکبرپور: قلعه نویی و منصوریان برابر استقلال کم فروشی نمی کنند

مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال گفت: هواداران انتظار نداشته باشند که امیر قلعه نویی و علیرضا منصوریان برابر تیم سابق خود کم فروشی کنند.

علیرضا اکبرپور مهاجم  سابق استقلال درباره ارزیابی اش از   بازی آبی پوشان برابر تیم گل گهر سیرجان اظهار کرد: با توجه به شرایطی که استقلال و گل گهر در آن قرار دارند، بازی سختی در انتظار هر ۲ تیم خواهد بود چرا که هم آبی پوشان و هم شاگردان قلعه نویی نمی‌خواهند از کورس قهرمانی عقب بیفتند. ساپینتو و شاگردانش برای حفظ فاصله با تیم‌های صدر جدول باید این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند اگرچه گل گهر هم با قلعه‌نویی تیمی قلدر و مدعی قهرمانی است.

بعضی ها ساپینتو را وارد حاشیه می کنند 

او درباره غیبت ساپینتو روی نیمکت استقلال تاثیرگذار خواهد بود، گفت: محرومیت و عدم حضور سرمربی روی نیمکت قطعاً از نظر روحی روانی تیم را ضربه پذیر می‌کند. البته استقلال در چند بازی گذشته و بدون حضور سرمربی روی نیمکت نتایج بدی نگرفته است. ببینید در بحث حاشیه‌های پیش آمده برای سرمربی استقلال باید اذعان داشت بعضی‌ها در چند وقت اخیر به دنبال آن هستند تا تمرکز سرمربی آبی پوشان را از بین برده و او را وارد حاشیه کنند تا از این طریق بتوانند به اهداف خود رسیده و نتایج را به سود خود تغییر دهند.

بازیکنان با جان ودل برای استقلال بازی می کنند 

اکبرپور تصریح کرد: نبود سرمربی در تمام دنیا روحیه تیم را پایین می‌آورد چراکه هنگامی که سرمربی کنار خط می‌ایستد بهتر می‌تواند راهنمایی‌های لازم و نکات فنی را به بازیکنان گوشزد کند. اما در خصوص حرف شما که گفته بودید استقلال بدون حضور سرمربی روی نیمکت هم نتایج بدی نگرفته است باید گفت با توجه به آنکه بازیکنان می‌دانستند جریان‌های پیش آمده برای سرمربی‌شان از قبل برنامه ریزی شده بود با جان و دل و اتحاد هرچه بیشتر پا به رقابت‌ها گذاشته تا بتوانند در نبود ساپینتو نتایج خوبی کسب کنند.

مهاجمان استقلال پتانسیل افزایش آمار گلزنی استقلال را دارند 

مهاجم استقلال درباره شرایط خط حمله آبی پوشان گفت: اگر اشتباه نکنم جدا از بازی نساجی که با نتیجه تساوی به پایان رسید استقلال در چهار بازی قبل از آن ۱۴ گل به ثمر رساند و این آمار نشان می‌دهد اگر مهاجمان استقلال به درستی تغذیه شوند پتانسیل آن را دارند که آمار گلزنی استقلال را بالا نگه دارند. به شرط آنکه هافبک‌های استقلال بتوانند آمادگی این روز‌های خود را در بازی‌های آینده نیز به بهترین شکل ممکن حفظ کرده و در میدان نشان دهند.

اکبرپور درباره اینکه  استقلال ۲ بازی آینده خود را مقابل تیم‌هایی دنبال خواهد کرد که سرمربیانش پیشتر سابقه کاپیتانی و سرمربیگری آبی‌پوشان را داشتند، گفت: از بحث امیر قلعه نویی که بگذریم علی منصوریان پرورش یافته و نیروی باشگاه استقلال است، اما بنابر وظیفه‌ای که امروز بر روی دوش آنان قرار گرفته است باید با تمام وجود برای موفقیت تیم خود در مقابل استقلال صف آرایی کنند و در این میان هواداران شرایط سرمربیان استقلالی که مقابل آبی پوشان قرار می‌گیرند را به درستی درک کنند و انتظار نداشته باشند به دلیل آن که در گذشته پیراهن استقلال را به تن داشتند امروز بخواهند برای موفقیت خود کم فروشی کنند.

استقلال برای برتری برابر گل گهر باید برنامه داشته باشد 

مهاجم سابق استقلال درباره پیش بینی‌اش  از نتیجه بازی بیان کرد: فوتبال و نتیجه آن قابل پیش بینی نیست و قرار نیست همیشه نتایج باب میل شما رقم بخورد. همین بازی با نساجی را دقت کنید استقلال باید سه چهار گل میزد، اما با یک کاشته از سوی ایوب کلانتری بازی به تساوی رسید. آنچه که مشخص است استقلال باید برای لحظه لحظه بازی برنامه داشته تا بتواند در پایان پیروز میدان باشد. امیدوارم این اتفاق در بازی مقابل گل گهر رقم بخورد.

او در پایان  درباره  حضور دوباره هواداران در ورزشگاه‌ها خاطر نشان کرد: هواداران با حضور خود شور و اشتیاق را به ورزشگاه می‌آورند. همه می‌دانیم تمامی جذابیت فوتبال به حضور پرشور و نشاط هواداران در ورزشگاه‌ها است چرا که بازی در ورزشگاه خالی نه تنها از جذابیت آن می‌کاهد بلکه تماشای آن از پای تلویزیون نیز لطفی ندارد. حضور تماشاگران یکی از اصلی‌ترین فاکتور‌های لازم برای به تماشا گذاشتن یک فوتبال جذاب و دیدنی است چرا که آنان هستند که با  انرژی و شور و حرارت خود باعث گرمی بازی‌ها می‌شوند. امیدوارم دیگر شرایطی پیش نیاید تا فوتبال از تماشاگرانش محروم باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار