استاندار زنجان گفت: این استان طبق آخرین بررسی‌ها رتبه اول کشور را در شاخص های مختلف مسکن ملی دارد که حفظ این جایگاه دشوار است و به کار جهادی و شبانه روزی نیاز دارد.

محسن افشارچی استاندار زنجان روز یکشنبه در شورای مسکن استان، گفت: به همکاری‌ دستگاه های متولی امر در این زمینه نیاز داریم که اثر گذاری بالایی خواهد داشت.

استاندار زنجان گفت: هدف ما در حوزه مسکن ملی، کسب رضایتمندی مردم است و باید کارکرد ما بهتر و بیشتر از گذشته باشد.

وی اضافه کرد: در بین شاخص های مسکن ملی در بخش ساخت و ساز طرح های خود مالکی عقبگرد داریم که باید در این حوزه توجه و تسریع بیشتری صورت گیرد.

این مسوول به موضوع صدور پروانه های ساختمانی استان اشاره کرد و گفت: در این زمینه همکاری بسیار خوبی بین دستگاه های متولی از جمله شهرداری و راه و شهرسازی برقرار است که جای قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه حرکت در حوزه بخش مسکن باید زاینده و موثر باشد، گفت: باید تمامی پارامترهای ساخت و ساز را در نظر گرفت و همچنین با مجموعه ای از دستگاه های متولی، آخرین وضعیت ساخت و ساز نهضت ملی در استان مورد بررسی قرار گیرد.

افشارچی با تاکید بر اینکه در حوزه زیر ساخت ها نباید منتظر ماند بلکه باید اقداماتی نظیر مولدسازی را برای پیشبرد کارها انجام داد، افزود: حرکت هماهنگ دستگاه‌های متولی در این زمینه، سرعت کار را افزایش می دهد.

وی اضافه کرد: افتتاح طرح های مسکن ملی استان را در انتهای فصل بهار سال آینده خواهیم داشت و پیگیری و هماهنگی های بیشتر در این زمینه، مشکلات را به مراتب‌ کاهش می دهد.

این مسوول خاطرنشان نشان کرد: طبق برنامه ریزی ها، واگذاری های مسکن در سال آینده طبق زمان بندی انجام خواهد شد.

برچسب ها: ساخت مسکن ، مسکن ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۲۱ اسفند ۱۴۰۱
همش دروغه پروژه ما جز اولین پروژه در زمان روحانی بود که شروع شده بود الان نزدیک به سه سال شده هنوز 50درصد پیشرفت نداره