مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل گفت: صنایع‌دستی استان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است که شایسته معرفی در سطح ملی و بین‌المللی هستند.

حسن محمدی ادیب ضمن تقدیر از این صنعتگر اردبیلی گفت: صنایع‌دستی در استان اردبیل از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و فعالان این حوزه آثار بسیار ارزشمندی را تولید می‌کنند که شایسته معرفی در سطح ملی و بین‌المللی هستند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در مراسم تقدیر از صنعتگر اردبیلی که در جشنواره بین‌المللی صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی فجر موفق به کسب دیپلم افتخار شده بود افزود: با حفظ اصالت محصولات صنایع‌دستی و آموزش صنعتگران، استان اردبیل می‌تواند در چنین جشنواره‌هایی جایزه‌های بیشتری بگیرد که نتیجه آن معرفی محصولات استان اردبیل خواهد بود.

محمدی ادیب تاکید کرد: حوزه صنایع‌دستی از اهمیت خاصی در فرهنگ و هویت منطقه و البته در مورد اشتغالزایی برخوردار است و بازاریابی برای محصولات این حوزه می‌تواند در رونق بیشتر صنایع‌دستی موثر باشد.

ندا دلنواز صنعتگر اردبیلی در رشته گلیم ورنی در هفتمین جشنواره بین‌المللی صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی فجر (سرو سیمین هفت) موفق به دریافت دیپلم افتخار شده بود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.