طی مراسمی و با حضور رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور مجتمع کارگاهی و آزمایشگاهی شهید احمدی‌روشن دانشکده فنی شهید رجایی شیراز به بهره‌برداری رسید.

جعفر ترک‌زاده رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس در افتتاحیه این آموزشگاه، گفت: مجتمع کارگاهی و آزمایشگاهی شهید احمدی‌روشن دانشکده فنی شهید رجایی شیراز در دو طبقه و در مساحتی به وسعت ۲ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان از محل اعتبارات عمرانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای احداث و امروز به بهره‌برداری رسید.

او با اشاره به اشتغال ۲۷ نفر در این آموزشکده، گفت: شروع ساخت این مجتمع از تیرماه سال ۹۷ آغاز و اسفندماه امسال به پایان رسید.

دکتر عرفان خسرویان رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای نیز در این مراسم با تاکید بر بهره‌مندی از ظرفیت فرهنگ وقف و خیریه، ابراز امیدواری کرد که به استفاده از این پتانسیل بتوانیم نهضت علم و فناوری و مهارت را در کشور ارتقاء دهیم.

در ادامه خسرویان در اقدامی نمادین به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی و به منظور پاسداشت فرهنگ احترام به طبیعت، نسبت به کاشت نهال اقدام کرد.

این مراسم با حضور مدیرکل دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس و معاونین با هدف ترویج فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی به عنوان سرمایه‌های ارزشمند ملی و ترغیب دانشجویان و کارآموزان به کاشت نهال و احترام به طبیعت در محل مجتمع کارگاهی و آزمایشگاهی شهید احمدی‌روشن دانشکده فنی شهید رجایی شیراز برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار