رئیس سازمان صمت استان قزوین از شروع طرح ویژه نظارتی ایام پایانی سال و طرح ضیافت ماه مبارک رمضان از 15 اسفند سال جاری تا پایان ماه مبارک رمضان به منظور تنظیم بازار استان خبر داد.

عزیزاله افضلی رئیس سازمان صمت استان قزوین، از شروع طرح ویژه نظارتی ایام پایانی سال و طرح ضیافت ماه مبارک رمضان از ۱۵ اسفند سال جاری تا پایان ماه مبارک رمضان در راستای تاکیدات مقام عالی وزارت و استاندار محترم در کارگروه تنظیم بازار به منظور کنترل و رصد بازار استان در دو نوبت صبح و بعد از ظهر خبر داد.

افضلی افزود: نظارت در این طرح با برگزاری گشت‌های مشترک بازرسی با حضور بازرسان سازمان صمت، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و بسیج اصناف در قالب ۳۰ تیم بازرسی دو نفره انجام خواهد شد و با تخلفات احتمالی با جدیت برخورد صورت خواهد گرفت.

افضلی گفت:همچنین نمایشگاه عرضه کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم از ۱۸ تا ۲۴ اسفند ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برگزار خواهد شد که نقش موثری در تامین نیاز‌های اساسی مردم ایفا می‌کند.

وی از مردم استان خواست هرگونه تخلفات احتمالی را به سامانه تلفنی ۱۲۴ انعکاس دهند تا در اسرع وقت با حضور بازرسان پیگیری گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار