رئیس جمعیت هلال احمر تایباد از کمک بیش از ۴۵ میلیون تومانی مردم نیکوکار تایباد و باخرز به زلزله زدگان خوی آذربایجان غربی خبر داد.

هادی رمضانی رئیس جمعیت هلال احمر تایباد گفت: مردم شیعه و اهل سنت تایباد و باخرز مبلغ ۴۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به هموطنان خود در خوی کمک کردند که این مبلغ صرف تهیه نیاز‌های ضروری زلزله زدگان خواهد شد.

او افزود: این کمک‌های نقدی با استفاده از ۱۷ صندوق در مساجد شهر‌ها و روستا‌های شهرستان‌های تایباد و باخرز در ۲ هفته اخیر جمع آوری شده است و به حساب جمعیت هلال احمر کشور جهت کمک به مناطق زلزله زده آذربایجان غربی واریز شد.

رئیس جمعیت هلال احمر تایباد ادامه داد: این تعداد صندوق جمع آوری در مساجد شهر‌های تایباد، باخرز، مشهدریزه، کاریز، خیرآباد، پلبند، کرات، پشته، چهاربرجی، فرمان آباد، جوزقان، حسینی و قلعه نو آبقه مستقر شدند و نمازگزاران مساعدت‌های انسان دوستانه خود را مبذول داشتند.

رمضانی بیان کرد: کمک مردم این دو شهرستان اقدامی تحسین برانگیز است و جای تشکر از کسانی است که به فکر همنوع خود هستند و احساس همدردی می‌کنند.

او تصریح کرد: همچنین افرادی که تمایل به مساعدت به هموطنان زلزله زده را دارند می‌توانند کمک‌های خود را به صورت نقدی به حساب‌های جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نزد بانک‌ها واریز کنند.  

رئیس جمعیت هلال احمر تایباد تاکید کرد: این کمک‌ها و مساعدت‌های مردمی در راستای تهیه اقلام مورد نیاز زلزله زدگان خوی صرف می‌شود تا بتوانند راحت‌تر و با نگرانی کمتر از این مشکل و حادثه طبیعی عبور کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.