بازگشایی بلوک یک مجتمع آزادی اصفهان منوط به تایید ایمنی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: با حکم دادستان و نظر هیئت کارشناسی محدودیت تردد و پلمب بلوک یک مجتمع تجاری آزادی اعمال شد.

منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به حریق دو هفته پیش مجتمع تجاری آزادی در اصفهان گفت: یکی از ستون‌های این مجتمع تجاری تحت تأثیر حریق قرار گرفته بود، بنابراین برای پیشگیری از حوادث، بلوک یک آن پلمب و مقرر شد نظام‌مهندسی دراین‌باره نظر دهد.

او با اشاره به درخواست هیئت مدیره مجتمع از طریق شهرداری به کانون کارشناسان رسمی دادگستری نامه برای بازدید از محل گفت: پاساژ آزادی ۴ بلوک است و زیرزمین آن طعمه حریق شده بود و بر همین اساس این هیئت کارشناسی اعلام کرد که ۳ بلوک می‌توانند کار خود را آغاز کنند، اما زیرزمین باید مسدود شود.


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تأکید بر اینکه تا رفع خطر بلوک اول مهروموم است، اضافه کرد: مقرر شد زیر نظر اتاق اصناف، خود هیئت مدیره مجتمع مشاور سازه به کهر بگیرند و برای ایمن‌سازی و مقاوم‌سازی بلوک اول اقدام کنند.

شیشه‌فروش با اشاره به خسارت ۲۵ واحد تجاری مجتمع آزادی در حادثه آتش‌سوزی و بیمه نبودن آن‌ها هشدار داد: این حوادث تکرارپذیر هستند و توصیه می‌شود در این ایام که بازارچه‌های فصلی ایجاد می‌شود، حتماً اصول ایمنی رعایت شود.

اول اسفند مجتمع تجاری آزادی در خیابان چهارباغ اصفهان به علت استفاده یکی از واحد‌ها از کپسول مایع و نشتی گاز مایع سیلندر دچار حریق شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار