استاندار تهران بر پیگیری مجدانه طرح‌های مسکن‌سازی تاکید و خاطرنشان کرد که تامین زیرساخت‌های طرح‌های مسکن باید در اولویت باشد.

جلسه شورای مسکن استان تهران به ریاست علیرضا فخاری، استاندار تهران و با حضور عابد ملکی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران و دیگر اعضا برگزار شد.

فخاری، استاندار تهران در این جلسه گفت: یکی از اهداف مهم شورا، بررسی واگذاری مسکن به متقاضیان واقعی باشد تا از عارضه دلال‌ها جلوگیری شود.

وی در رابطه با مسکن ملی افزود: یکی از موضوعات مهم در مسئله مسکن تامین زیرساخت‌هاست که با توجه به رشد جمعیت و نیاز مبرم به توسعه مسکن‌های ملی، تمامی دستگاه‌ها در این زمینه وظایفی را بر عهده دارند و باید نقش خود را به درستی ایفا کنند.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: باید نسبت به تامین زیرساخت‌ها از جمله مدرسه، بیمارستان، کلانتری، آب و فاضلاب، برق، گاز و حمل و نقل و آینده‌نگری در اجرای این طرح‌ها، همچنین تأمین سرانه‌های عمومی اقدام شود.

فخاری تاکید کرد: همه دستگاه‌های متولی در حوزه مسکن باید به وظایف محوله به درستی عمل کنند و سهم خودشان را در این راه بشناسند تا بتوانیم بخشی از مشکلات مردم در این حوزه برطرف شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار