مدیرکل پست لرستان گفت: چهار میلیون مرسوله پستی امسال توسط این نهاد در شهر‌های مختلف استان جابجا شده است.

ابراهیم علی پناهی افزود: چهار میلیون مرسوله از ابتدای سالجاری تاکنون وارد چرخه پستی استان شده است که با توجه ۲ سفر بصورت رفت و برگشت برای هر مرسوله، حدود هشت میلیون سفر شهری در استان کاهش یافته است.

وی با اشاره به نقش پست در کاهش آلودگی محیط زیست و صرفه جویی در سوخت اضافه کرد: این در حالیست که سال گذشته در مجموع چهارمیلیون و ۴۳۲ هزار و ۲۲۳ فقره مرسوله‌پستی شامل خدمات پستی متنوع از طریق پست این لرستان جابجا شده است.

وی گفت: سال گذشته یک میلیون و ۹۹۵ هزار و ۶۲۹ فقره مرسوله وارد پست لرستان و در اقصا نقاط استان تحویل گیرنده‌ها داده شده است همچنین مردم استان پارسال ۲ میلیون و ۴۳۶ هزار و ۵۹۴ فقره مرسوله پستی از استان لرستان به نقاط کشور ارسال کرده‌اند.

علی پناهی به شعار امسال اشاره کرد و افزود: با توجه به شعار سال مبنی بر دانش بنیان و اشتغال آفرینی، سرویس تجارت الکترونیکی و فروش اینترنتی یکی از شاخص‌های تحقق شعار سال است که با ابعاد مختلف فیزیکی، الکترونیکی و مالی ایفای نقش می‌کند.

وی با بیان اینکه پست لرستان در بهمن ماه امسال در ارزیابی شاخص‌های کیفی استان‌ها و مناطق پستی تهران رتبه اول را کسب کرده است ادامه داد: لرستان تا کنون تنها برای استان‌های همجوار مرسولات پست ویژه دریافت نموده، اما این خدمت به تازگی برای پنج روز در هفته برقرار شده است.

علی پناهی افزود: در این راستا با تغییراتی که در خطوط پستی به عمل آمده مردم استان می‌توانند همه روزه به جز روز‌های پنج شنبه و تعطیل، قبل از ساعت ۱۱ نسبت به ارسال مرسولات خود اقدام نمایند تا مرسولات پست ویژه ۲۴ ساعته توزیع شود.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.