عصر امروز خبر‌هایی مبنی بر مسمومیت ۴ دانش آموز در فضای مجازی پیچید که تاکنون هیچ مسئولی حاضر به تایید یا تکذیب خبر نشده است.

آنگونه که در تعدادی از خبرگزاری‌های خبری منتشر شده بود مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اعلام کرده بود چهار دانش‌آموز امروز در دو مدرسه رضوان و حضرت معصومه (س) شهر کرمانشاه اظهار تهوع، ضعف و سرگیجه داشته که با تماس اولیای مدرسه با اوژانس توسط آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان اعزام می‌شوند.

خبرنگار باشگاه خبرنگاران  جوان صحت این خبر را طی تماسی با مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش جویا شد که وی عنوان کرد امروز هیچ گونه مصاحبه‌ای با خبرگزاری ها انجام نداده ام و نقل قول ها های منتشر شده خلاف واقع است.

این بار خبرنگار ما طی تماسی با مسئول فوریت‌های پزشکی اورژانس کرمانشاه صحت این خبر را جویا شد که وی عنوان کرد در این شرایط تیم بهداشتی بهداشت محیط به همراه پزشک به محل اعزام می شوند و در مسائل خیلی حاد اورژانس اطلاع می‌یابد.

در ساعت ۱۰ شب نیز خبرنگار ما طی تماسی با شکیبا، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه وی عنوان کرد از ماجرا خبر ندارد و خود آموزش و پرورش صحت و کذب خبر را باید اعلام کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.