مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: بازار سیستان و بلوچستان در دو مرحله مورد نظارت تعزیرات حکومتی قرار می‌گیرند.

موسی عباس زاده محمودی  اظهار کرد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مراکز عمده خرید و عرضه کالا و خدمات، نمایشگاه های بهاره، میادین میوه و تره بارعمده و شهرداری،ها، شرکت‌های مسافرتی و دفاتر فروش بلیط‌های هوایی و زمینی در دو مرحله مورد نظارت تعزیرات حکومتی قرار می‌گیرند.

وی افزود: طرح ویژه نظارت بر بازار عید نوروز و ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ بصورت همزمان در دو مرحله زمانی اجرایی خواهد شد که مرحله اول از ۸ اسفند آغاز شده تا ۲۹ اسفند ادامه خواهد داشت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: در این دوره زمانی، همه روزه در ایام غیرتعطیل، از ساعت ۱۶ الی ۲۰ و در روز‌های تعطیل از ساعت ۱۰ الی ۱۴ بصورت کشیک کارکنان تعزیرات حکومتی اقدامات محوله را انجام خواهند داد و در مرحله دوم از تاریخ ۱/۱/۱۴۰۲ آغاز و تا تاریخ ۴/۲/۱۴۰۲ کشیک ادامه خواهد داشت.

موسی عباس زاده محمودی درخصوص اهداف طرح نیز بیان کرد: حمایت از اقشار آسیب¬پذیر جامعه با توجه به افزایش تقاضا و ضرورت برخورد با تخلفات، همکاری در اجرای سیاست‌های دولت در امر نظارت و تنظیم بازار، نگاه فرابخشی و هم افزایی با بازرسان دستگاه‌های نظارتی، نظارت بر روند فرآیند‌های تامین و توزیع کالا و خدمات، همکاری با دادستان‌ها برای جلوگیری از احتکار کالا‌های اساسی و افزایش غیر قانونی قیمت، حمایت از فضای کسب و کار و اصناف متعهد در برابر التهابات کاذب در بازار و برخورد قانونی با تخلفات گرانفروشی، احتکار و سودجویی‌های غیر قانونی احتمالی در کوتاه‌ترین زمان از مهمترین برنامه‌ها برای اجرای طرح‌ها است.

وی افزود: فروشگاه‌های زنجیره ای، مراکز عمده خرید و عرضه کالا و خدمات - نمایشگاه‌های بهاره - میادین میوه و تره بارعمده و شهرداری‌ها - شرکت‌های مسافرتی و دفاتر فروش بلیط¬های هوایی و زمینی - مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی به ویژه گوشت و مرغ - رستوران¬ها - قنادی¬ها – آجیل و خشکبار - مراکز تولیدی، توزیعی و خدماتی - انبار‌ها - سردخانه¬ها - فروشگاه¬های زنجیره¬ای - مراکز فروش پوشاک، کیف و کفش مراکز خدمات دهنده به زائران و مسافران تحت نظارت دقیق‌تر قرار خواهند گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار