مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان با برد برابر تیم های تراکتور و سپاهان می‌توانند با روحیه خوبی سال ۱۴۰۱ را تمام کنند.

پایان رافت مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی سرخپوشان برابر تیم تراکتور در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: به نظرم ۲ بازی قبل از عید برابر تیم‌های تراکتور و سپاهان سرنوشت ساز هستند و سرخپوشان با برد در این ۲ بازی می‌توانند با شرایط روحی و روانی خوبی سال ۱۴۰۱ را تمام کنند.

او ادامه داد: این بازی‌ها ۶ امتیازی هستند و خیلی ارزش دارند و سرخپوشان باید باهوش باشند تا بتوانند از این ۲ دیدار سربلند بیرون بیایند. البته بازی با تراکتور در تبریز و سپاهان در تهران سخت خواهد بود، اما شاید قبل از عید سرنوشت قهرمانی مشخص شود. البته باید دید چه چیزی پیش می‌آید و تمرکز خیلی مهم است.

رافت درباره برگ برنده این بازی گفت:  پرسپولیس تیم هجومی است و بازیکنان باکیفیتی دارد و از دروازه بان تا خط حمله اش  در شرایط خوبی هستند. البته تیم تراکتور در زمین خودش بازی می‌کند، اما خوشبختانه این بازی بدون تماشاگر است و جو  در ورزشگاه  وجود ندارد و این می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.

مهاجم سابق پرسپولیس درباره شرایط تیم تراکتور گفت: تراکتور تیم خوبی شده و بازیکنان توانمند و تاثیرگذاری از جمله آلوز، اسدی، گوستاوو و عباس زاده دارد و آن‌ها در خط حمله خیلی خطرناک ظاهر می‌شوند، اما سرخپوشان تبریزی  در خط دفاع مشکلاتی را دارند.  خمز مربی باهوشی است که از وقتی به تراکتور آمده این تیم را متحول کرده است. اگر تراکتور بتواند این بازی را پیروز شود مدعی قهرمانی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار