هفته شانزدهم فوتبال لیگ ستارگان قطر به پایان رسید.

هفته شانزدهم فوتبال لیگ ستارگان قطر به پایان رسید.به نقل از گلز، نتایج مسابقات به این شرح است:

السد (قهرمان دوره قبل) ۴ - ۰ السیلیه
در تیم السد، سانتیاگو کاسورلا هافبک کهنه کار اسپانیایی به طور کامل و بغداد بونجاح مهاجم ملی پوش الجزایری تا دقیقه ۶۷ بازی کردند و ایوب الکعبی مهاجم مطرح مغربی از دقیقه ۸۱ به میدان آمد. کاسورلا پاس گل‌های اول و دوم را ارسال کرد و بونجاح در دقیقه ۳۱ زننده گل سوم بود. در تیم السیلیه مهرداد محمدی مهاجم ایرانی تا دقیقه ۸۷ بازی کرد.

الغرافه ۱ - ۱ الاهلی
در تیم الغرافه یاسین براهیمی به طور کامل بازی کرد، اما اسحاق بالفوضیل دیگر مهاجم ملی پوش الجزایری غایب بود. در تیم الاهلی شجاع خلیل زاده و محمد حسین کنعانی زادگان دو مدافع ملی پوش ایرانی به طور کامل بازی کردند.

المرخیه ۰ - ۴ الوکره
در تیم الوکره امید ابراهیمی هافبک ملی پوش ایرانی غایب بود.

در جدول تیم الدحیل با ۳۵ امتیاز در صدر قرار دارد و تیم‌های العربی با ۳۱، السد با ۲۸ و الوکره (تیم امید ابراهیمی) با ۲۳ امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم هستند. تیم‌های الاهلی (تیم شجاع خلیل زاده و محمد حسین کنعانی زادگان) با ۲۱ امتیاز هفتم و السیلیه (تیم مهرداد محمدی) با ۹ امتیاز در رده دوازدهم (آخر) هستند.

در جدول گلزنان مایکل اولونگا مهاجم کنیایی تیم الدحیل با ۱۱ گل صدرنشین است و گلسون دالا مهاجم آنگولایی تیم الوکره، عمر السومه مهاجم سوریه‌ای العربی و بولی مهاجم ساحل عاجی الریان با ۹ گل در رده دوم مشترک جای گرفتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار