رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تیران و کرون گفت: نخستین مرحله طرح مدیریت سرعت استان اصفهان در این شهرستان اجرا می‌شود.

بهنام پاکدامن رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تیران و کرون با اشاره به آغاز اجرای طرح مدیریت سرعت از سال گذشته در برخی استان‌ها گفت: مهمترین هدف طرح کاهش تصادفات و گشودن گره‌های ترافیکی است و در استان اصفهان اولین بار در مسیر تیران-داران و بالعکس اجرا می‌شود.


او با یادآوری اینکه بیشتر تصادفات در ۳۰ کیلومتری ورودی شهر‌ها اتفاق می‌افتد ادامه داد: بر اساس این طرح ملی اقدامات آشکارسازی، اصلاحات هندسی، فرهنگ‌سازی و آرام‌سازی در مسیر‌های نزدیک به شهر و روستا‌ها برای کاهش تصادفات اجرا می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تیران و کرون با بیان اینکه در محور نجف‌آباد- تیران-داران، ۱۴ نقطه پر تصادف شناسایی شده، گفت: در این نقاط با آگاه‌سازی و آرام‌سازی می‌توانیم به کاهش سرعت رانندگان و ادامه حرکت آنان کمک و گذر‌های روستایی محلی را برای اهالی آن منطقه ایمن کنیم.

پاکدامن، برآورد هزینه اجرای طرح مدیریت سرعت را حدود ۳۰ میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد: اقدامات اطلاع‌رسانی و آرام‌سازی سرعت می‌تواند در کاهش تلفات و وقوع حوادث جاده‌ای مؤثر باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.