معاون آموزش و پرورش استان مرکزی جزئیات استخدامی آموزش و پرورش را تشریح کرد.

حسن نجفی معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش که از روز چهارشنبه دهم اسفندماه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده تا روز سه شنبه تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ ادامه دارد.

نجفی افزود: هزینه ثبت‌نام برای هر داوطلب ۲۳۰ هزارتومان است، کارت ورود به جلسه آزمون روز سه شنبه ۱۴۰۲/۲/۵ توزیع خواهد شد و آزمون استخدامی نیز روز جمعه ۱۴۰۲/۲/۸ برگزار می‌شود.

او شرط سنی برای شرکت در آزمون را به صورت زیر تشریح کرد:

- حداقل سن ۲۰ سال تمام و حداکثر سن ۴۰ سال تمام برای لیسانس و فوق لیسانس است

تبصره ۱: جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر، از شرط حداکثر سن معاف می‌باشند.

تبصره ۲: موارد ذیل به شرط ارائه مدارک و مستندات الزم از مراجع ذیربط، به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:

- پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان ۵ سال؛ داوطلبانی که در جبهه‌ها به طور داوطلبانه خدمت نمودهاند به میزان حضوردرجبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه ها؛ داوطلبانی که در طول جنگ تحمیلی به اسارت دشمن بعثی و یا گروه‌های ضد انقلاب درآمده اند به میزان مدت اسارت و حضور در جبهه

تبصره ۳: به موجب تبصره ۲ ماده واحده» نحوه جذب منابع انسانی در مشاغل آموزشی و تربیتی وزارت آموزش و پرورش مصوب جلسه ۸۳۳ مورخ ۱۳۹۹/۸/۲۷ شورای عالی انقالب فرهنگی، مدت همکاری تمام وقت افرادی که به استناد یکی از قوانین و مقررات موضوعه با واحد‌های دولتی آموزشی و تربیتی آموزش و پرورش همکاری کرده اند از حداکثر سن برای شرکت در آزمون‌های استخدامی وزارت آموزش و پرورش کسر می‌شود.

تبصره ۴: به موجب بند (الف) ماده ۱۵ قانون حمایت از خانواده وجوانی جمعیت، داوطلبان مشمول قانون مزبور به ازای تاهل و نیز داشتن هر فرزند، یکسال تا حداکثر پنج سال (۵) به سقف محدوده سنی اضافه خواهد شد. امتیازات فوق الذکر، مشروط به آن است که نرخ باروری شهرستان محل زادگاه داوطلب یا فرزند وی، بالای ۲/۵ نباشد. مبنای تعیین نرخ باروری، آخرین اعلام رسمی وزارت کشور در زمان برگزاری امتحان مشتر ک فراگیر می‌باشد

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی بیان کرد: این آزمون نسبت به آزمون‌های سنوات قبل با تغییرات و تحولات جدی با جهت گیری شناسایی جذب نیروی باکیفیت و شفافیت فرایند‌ها همراه است که لازم است مورد مطالعه و مداقه عزیزان داوطلب قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.