تخریب ۵۰۰ باب ساخت و ساز غیرمجاز در تبریز

 شهردار تبریز گفت:۵۰۰ باب ساخت و ساز غیرمجاز با پایش پهپادی در حریم این شهر تخریب شد.

آقای هوشیار با بیان اینکه پایش هوایی و پهپادی ناحیه محوری و افزایش خودآگاهی مردم می‌تواند ساخت و ساز غیرمجاز در  شهر تبریز را متوقف کند گفت: حدود ۵۰۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز با پایش پهپادی در حریم شهری تخریب شد.

وی افزود: در این خصوص رسانه‌ها هم باید کمک کنند تا منابع آیندگان حفظ شود مدیران شهری، مردم و رسانه‌ها نسبت به مخاطره‌های ساخت و ساز غیرمجاز آگاه هستند به طور مسلم این ساخت و ساز‌ها توسط افراد سودجو انجام شده و باید با همکاری همه از این نوع اقدامات در سطح شهر جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه محدوده‌ای مثل شمس‌آباد یک روزه شکل نگرفته و سال‌های سال شکل گیری آن به طول انجامیده است، اظهار کرد: باید موضوع ساخت و ساز غیرمجاز پیگیری و پایش شود و در هر نقطه‌ای که ساخت و ساز غیرمجاز انجام می‌شود باید رسانه‌ها حضور داشته و مدیریت شهری را در جلوگیری از آن کمک کنند.

شهردار تبریز بر لزوم حفظ حریم شهر به عنوان ظرفیت‌های اصلی شهر تاکید کرد و گفت: بسیاری از این اراضی ملی بوده و دستگاه‌های مربوطه موظف به حفاظت از آن‌ها هستند و شرکت‌های خدماتی نیز نباید به ساخت و ساز‌های غیرمجاز آب، برق و گاز ارائه کنند.

آقای هوشیار همچنین با تاکید بر اینکه مردم باید نسبت به ساخت و ساز غیرمجاز حساس باشند، ادامه داد: مسئولان نواحی در مناطق شهرداری موظف به پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز و مسئول هر گونه احداث غیرمجاز هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.