خبرهایی از برد خانگی دختران شیشه قزوین در لیگ برتر هندبال تا برگزاری لیگ یک فوتسال جوانان در قزوین را در بسته خبرهای ورزشی مشاهده کنید .

در پایان هفته اول دور برگشت لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور، تیم دختران شیشه قزوین در بازی خانگی با حساب ۲۶ بر ۲۲ از سد شهرداری ماهان کرمان گذاشت.

نماینده استان با ۴ پیروزی و کسب ۸ امتیاز در مکان چهارم لیگ برتر قرار دارد.

درخشش والیبالیست‌های استان در لیگ یک

تیم والیبال چادرملو اردکان که در ترکیب خود از پیمان نودوز پور و عرفان محمد بیگی بره می‌برد و تیم گل گهر سیرجان که از فردین قلعه قوند بهره می‌برد، به لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در فصل آینده راه یافتند.

تیم دختران قزوین نایب قهرمانی لیگ برتر تنیس روی میز نوجوانان و جوانان کشور شد

در پایان رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان و جوانان دختر کشور، تیم هیئت تنیس روی میز استان قزوین با شکست برابر تیم شفادخت مازندران به مقام نایب قهرمانی رسید.

رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان و جوانان دختر از ۱۰ تا ۱۲ اسفندماه به میزبانی شهرستان بابلسر در استان مازندران و با حضور ۹ تیم برگزار شد.

فوتسالیست‌های قزوینی و تیم پیکان قهرمان سوپر لیگ فوتسال بانوان شد

در پایان اولین دوره سوپر لیگ فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور، تیم پیکان تهران که در ترکیب خود از آمنه محمودی و فاطمه اعتدادی، مربی و ملی پوش قزوینی بهره می‌برد بر سکوی نخست ایستاد.

لیگ یک فوتسال جوانان در قزوین

تیم‌های شهروند و وارسته قزوین دو نماینده استان در مرحله نهایی لیگ یک فوتسال باشگاه‌های کشور، به فینال و رده بند رسیدند.

تیم شهروند قزوین با رسیدن به مرحله فینال مجوز صعود به لیگ برتر را کسب کرد و برای قهرمانی در لیگ یک به مصاف تیم فولاد زرند می‌رود.

تیم وارسته قزوین هم برای کسب عنوان سومی برابر تیم سپاهان نوین صف آرایی می‌کند.

سالن شهید بابایی قزوین میزبان این رقابت‌ها است.

درخشش ورزشکاران استان در رقابت‌های پاورلیفتینگ کشور

در پایان این رقابت‌ها مهدی اصغریان در مستر یک نایب قهرمان شد، علی فطری در ۵۳ کیلوگرم نوجوانان به نشان طلا رسید، علی اکبر لشگری در ۱۲۰ کیلوگرم بزرگسالان به نشان برنز رسید و سید مهدی موسویو در مسیتر ۱ به نشان برنز دست یافت.

انزلی میزبان این رقابت‌ها بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.