مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: ۶۳ سمن دارای مجوز از اداره‌کل ورزش و جوانان این استان شناسه ملی دریافت کردند.

ادهم کرد زابلی  اظهارداشت: شناسه ملی یکی از نیاز‌های اولیه سازمان‌های مردم نهاد جوانان است و فعالیت آن‌ها را سرعت می‌بخشد.

وی با اشاره به اهمیت توجه به سازمان‌های مردم نهاد، تاکید کرد: توجه به سازمان‌های مردم نهاد موجب توسعه و گسترش مشارکت‌های اجتماعی می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: در مجموع ۲۶۳ سمن در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، هنری، محیط زیست و گردشگری در این استان فعالیت می‌کنند.

وی افزود: تا سال ۹۳ تنها سه سمن در حوزه جوانان در سیستان و بلوچستان فعال بود که هم‌اینک شاهد پیشرفت‌های خوبی در این زمینه هستیم.

کرد زابلی تاکید کرد: با برون سپاری و تفویض امور به سمن‌ها بستری برای فعالیت‌های اجرایی و مدیریتی ایجاد می‌شود که در توانمندسازی حوزه جوانان نقش مؤثری دارد.

وی افزود: حضور جوانان در فعالیت‌های اجتماعی چشمگیر است و در این بخش موفقیت خوبی داشته‌ایم و در بحث کمیت حضور جوانان در فعالیت‌های اجتماعی نیز موفقیت‌های مناسبی داشته‌ایم که یکی از اهداف وزارت ورزش و جوانان نیز است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.