جانشین فرماندهی انتظامی هندیجان گفت: نوجوانان و جوانان در چهارشنبه آخرسال مراقب شهروندان باشند در غیراین صورت طبق قانون برخورد خواهد شد.

سرهنگ مراد سروستانی جانشین فرماندهی انتظامی هندیجان گفت: از مردم به ویژه جوانان و نوجوانان درخواست داریم که در ایام چهارشنبه سوری آخر سال مراقب سلامتی شهروندان باشند که به کسی در این شب آسیبی وارد نشود در غیر این صورت طبق قانون به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

او می‌گوید: پلیس با تمام ظرفیت‌ها و امکانات به صورت شبانه روز درخدمت مردم است و همچنین در ایام تعطیلات نوروزی نیروی انتظامی  هندیجان اقدامات خوب و تاثیر گذاری برای آرامش و امنیت مردم شهرستان و مسافران نوروزی آماده شده که انجام خواهند گرفت.

جانشین فرماندهی انتظامی هندیجان در جلسه خبری که به مناسبت اعیاد شعبانیه و در آستانه فرارسیدن ولادت باسعادت حضرت امام مهدی (عج) برگزار شد، از رسانه‌های خبری این شهرستان تقدیر نمود و گفت: از تعامل وهمکاری خبرنگاران در انعکاس به موقع و شفاف اخبار پلیس در طول سال صمیمانه تقدیر و تشکر می‌شود و انتظار می‌رود همانند گذشته هشدار‌های پلیسی مخصوصا در چهارشنبه سوری آخر سال، تعطیلات نوروزی، روز طبیعت و ماه مبارک رمضان ودیگر مناسبت‌ها با پلیس شهرستان در اطلاع رسانی همکاری داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار